PsiaPsióła.Groomer

Twój groomer

Serdecznie zapraszamy do nowego salonu groomerskiego – Gdynia Fikakowo

Twój pupil też lubi gdy zabierasz
go do SPA

Regulamin

§ 1 (Organizacja)

  1. Umawianie oraz odwoływanie wizyt możliwe jest  poprzez kontakt pod numerem telefonu 733 123 053. Wiadomości SMS, Messenger, Instagram,
  2. Salon jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach przyjmowania piesków, a ostatniego klienta zapisujemy na godzinę 15:30
  3. Bezpłatna rezygnacja z umówionej wizyty możliwa jest do 24 godzin przed planowaną pielęgnacją, poprzez kontakt telefoniczny lub SMS na numer telefonu 733 123 053.
  4. Klienci, którzy nie odwołają umówionej wizyty na mniej niż 24 godziny przed wizytą i nie pojawią się na niej. Chcąc umówić się na kolejną wizytę, będą zobowiązani opłacić 100% wartości usługi z góry. Wizyta nie podlega zniżkowaniu (karty stałego klienta, promocje, itp.)
  5. Klienci zobowiązani są do punktualnego pojawienia się na wizycie.
  6. Dopuszczamy 15 minutowe spóźnienie po wcześniejszym poinformowaniu o tym salonu.
  7. Pieska powinna odebrać ta sama osoba, która go przyprowadziła, chyba że do odbioru została przez nią wskazana inna osoba. Pracownicy salonu nie oddadzą pieska obcej osobie, nieupoważnionej wcześniej do odbioru.

§ 2 (Wizyta)

  1. Dla bezpieczeństwa psa, ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi pieski strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i lepiej współpracuje z groomerem.
  2. Jeżeli piesek nie współpracuje, jest agresywny, wizyta jest dla niego zbyt stresująca, nie jest oswojony z suszarką, groomer może przerwać wykonywaną usługę i zadzwonić po właściciela, aby odebrał pieska. W takim przypadku właściciel ponosi pełny koszt wizyty.  W przypadku kiedy groomer dostrzeże możliwość dokończenia usługi, jej koszt może ulec zmianie o czym poinformuje opiekuna pieska telefonicznie – uzgadniając nową cenę.
  3. Umawiając wizytę w salonie, właściciele piesków zobowiązani są do poinformowania pracowników salonu o wszelkich problemach psów: behawioralnych, zdrowotnych, alergicznych, dotychczasowego zachowania w czasie pielęgnacji. W przypadku braku informacji na wyszczególnione tematy, groomer uznaje, że piesek nie posiada żadnych problemów.
  4. Jeżeli wizyta w naszym salonie, będzie pierwszą pielęgnacją pieska, należy o tym poinformować groomera.
  5. Każdy piesek odwiedzający nasz salon musi mieć aktualne szczepienia na wściekliznę oraz choroby zakaźne.

§ 3 (Pielęgnacja)

  1. Każdy piesek przed wizytą powinien zostać wyprowadzony i załatwić swoje potrzeby fizjologiczne.
  2. Bezpośrednio przed wizytą, nie należy karmić pieska.
  3. Wszystkie usługi pielęgnacji, wykonywane są z kąpielą w salonie.
  4. Jeżeli piesek jest alergikiem należy poinformować o tym przed wizytą, aby dobrać odpowiednie kosmetyki.
  5. W czasie pielęgnacji, groomer może częstować pieska smaczkami treningowymi. Jeżeli pieski nie mogą albo nie powinny dostawać takich smaczków, należy o tym poinformować przed usługą.
  6. W salonie używamy kosmetyków jedynie znanych i zaufanych marek przeznaczonych wyłączenie do profesjonalnej pielęgnacji psów.
  7. Nie ścinamy włosa piesków do skóry, gdyż nie jest to dla nich zdrowe. Nie strzyżemy również psów z podwójną okrywą włosową w tym wypadku stosujemy trymowanie.
  8. Rozczesywanie kołtunów lub ścinanie filcu jest dodatkowo płatne 120 zł za godzinę pracy. (po uprzednim ustaleniu)
  9. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące usługi przyjmujemy w przeciągu 24 godzin po wizycie.

§ 4 (Zdrowie psa)

  1. W salonie nie używamy żadnych środków uspokajających, prosimy również o niepodawanie samodzielnie takich środków przed wizytą.
  2. Jeśli środki zostały podane przez weterynarza z jego zalecenia, obowiązkiem właściciela psa jest poinformowanie o tym groomera przed usługą.
  3. Jeżeli stan zdrowia pieska nas zaniepokoi, mamy prawo do odmówienia, odwołania wizyty.
  4. Właściciel ma obowiązek powiadomić groomera o wszelkich problemach zdrowotnych psa oraz o przyjmowanych przez niego lekach.
  5. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia psa, który właściciel zataił.
  6. Każdy pies powinien mieć aktualnie zrobione szczepienie przeciwko wściekliźnie, które na prośbę groomera musi być pokazane.
  7. Jeżeli piesek ma pchły, koszty dezynsekcji oraz strat salonu ponosi właściciel.
  8. Jeżeli w trakcie wizyty zauważymy u psa objawy choroby zakaźnej, usługa zostanie przerwana, a właściciel wezwany po odbiór pieska, ponosząc pełny koszt wizyty.
  9. W przypadku wypadku pracownicy salonu mają prawo wezwać weterynarza.
  10. Groomer nie ponosi odpowiedzialności ani nie opłaca kosztów leczenia psa, który np.: dostał alergii po kosmetykach, podrapał skórę po obciętych pazurach.
  11. Salon przestrzega zasad BHP. Wszystkie narzędzia oraz powierzchnie użytkowe są regularnie dezynfekowane.

§ 5 (Konsekwencje naruszeń)

  1. Nagminne odwoływanie wizyt: W przypadku powtarzających się sytuacji, w których klient odwołuje wizytę z naruszeniem zasad określonych w § 1 pkt 3, salon zastrzega sobie prawo do:
    • Wymagania przedpłaty w wysokości 100% wartości usługi przy kolejnych rezerwacjach.
    • Odmowy przyjęcia kolejnych rezerwacji od danego klienta.
  2. Niewłaściwa higieniczna kondycja psa uniemożliwiającym bezpieczne i efektywne przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych z naruszeniem zasad określonych w § 3 pkt 8, salon zastrzega sobie prawo do:
    • Odmówić wykonania usługi i obciążyć właściciela opłatą za umówioną wizytę.
    • Zalecić konsultację weterynaryjną przed przyjęciem na kolejną wizytę.
    • W przypadku stwierdzenia obecności pasożytów, obciążyć właściciela kosztami dezynsekcji, zgodnie z ofertami firm specjalizujących się w dezynfekcji.
Scroll to Top