Regulamin
§ 1 (Organizacja)
- Umawianie oraz odwoływanie wizyt możliwe jest poprzez kontakt pod numerem telefonu 733 123 053. Wiadomości SMS, Messenger, Instagram,
- Salon jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach przyjmowania piesków, a ostatniego klienta zapisujemy na godzinę 15:30
- Bezpłatna rezygnacja z umówionej wizyty możliwa jest do 24 godzin przed planowaną pielęgnacją, poprzez kontakt telefoniczny lub SMS na numer telefonu 733 123 053.
- Klienci, którzy nie odwołają umówionej wizyty na mniej niż 24 godziny przed wizytą i nie pojawią się na niej. Chcąc umówić się na kolejną wizytę, będą zobowiązani opłacić 100% wartości usługi z góry. Wizyta nie podlega zniżkowaniu (karty stałego klienta, promocje, itp.)
- Klienci zobowiązani są do punktualnego pojawienia się na wizycie.
- Dopuszczamy 15 minutowe spóźnienie po wcześniejszym poinformowaniu o tym salonu.
- Pieska powinna odebrać ta sama osoba, która go przyprowadziła, chyba że do odbioru została przez nią wskazana inna osoba. Pracownicy salonu nie oddadzą pieska obcej osobie, nieupoważnionej wcześniej do odbioru.
§ 2 (Wizyta)
- Dla bezpieczeństwa psa, ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi pieski strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i lepiej współpracuje z groomerem.
- Jeżeli piesek nie współpracuje, jest agresywny, wizyta jest dla niego zbyt stresująca, nie jest oswojony z suszarką, groomer może przerwać wykonywaną usługę i zadzwonić po właściciela, aby odebrał pieska. W takim przypadku właściciel ponosi pełny koszt wizyty. W przypadku kiedy groomer dostrzeże możliwość dokończenia usługi, jej koszt może ulec zmianie o czym poinformuje opiekuna pieska telefonicznie – uzgadniając nową cenę.
- Umawiając wizytę w salonie, właściciele piesków zobowiązani są do poinformowania pracowników salonu o wszelkich problemach psów: behawioralnych, zdrowotnych, alergicznych, dotychczasowego zachowania w czasie pielęgnacji. W przypadku braku informacji na wyszczególnione tematy, groomer uznaje, że piesek nie posiada żadnych problemów.
- Jeżeli wizyta w naszym salonie, będzie pierwszą pielęgnacją pieska, należy o tym poinformować groomera.
- Każdy piesek odwiedzający nasz salon musi mieć aktualne szczepienia na wściekliznę oraz choroby zakaźne.
§ 3 (Pielęgnacja)
- Każdy piesek przed wizytą powinien zostać wyprowadzony i załatwić swoje potrzeby fizjologiczne.
- Bezpośrednio przed wizytą, nie należy karmić pieska.
- Wszystkie usługi pielęgnacji, wykonywane są z kąpielą w salonie.
- Jeżeli piesek jest alergikiem należy poinformować o tym przed wizytą, aby dobrać odpowiednie kosmetyki.
- W czasie pielęgnacji, groomer może częstować pieska smaczkami treningowymi. Jeżeli pieski nie mogą albo nie powinny dostawać takich smaczków, należy o tym poinformować przed usługą.
- W salonie używamy kosmetyków jedynie znanych i zaufanych marek przeznaczonych wyłączenie do profesjonalnej pielęgnacji psów.
- Nie ścinamy włosa piesków do skóry, gdyż nie jest to dla nich zdrowe. Nie strzyżemy również psów z podwójną okrywą włosową w tym wypadku stosujemy trymowanie.
- Rozczesywanie kołtunów lub ścinanie filcu jest dodatkowo płatne 120 zł za godzinę pracy. (po uprzednim ustaleniu)
- Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące usługi przyjmujemy w przeciągu 24 godzin po wizycie.
§ 4 (Zdrowie psa)
- W salonie nie używamy żadnych środków uspokajających, prosimy również o niepodawanie samodzielnie takich środków przed wizytą.
- Jeśli środki zostały podane przez weterynarza z jego zalecenia, obowiązkiem właściciela psa jest poinformowanie o tym groomera przed usługą.
- Jeżeli stan zdrowia pieska nas zaniepokoi, mamy prawo do odmówienia, odwołania wizyty.
- Właściciel ma obowiązek powiadomić groomera o wszelkich problemach zdrowotnych psa oraz o przyjmowanych przez niego lekach.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia psa, który właściciel zataił.
- Każdy pies powinien mieć aktualnie zrobione szczepienie przeciwko wściekliźnie, które na prośbę groomera musi być pokazane.
- Jeżeli piesek ma pchły, koszty dezynsekcji oraz strat salonu ponosi właściciel.
- Jeżeli w trakcie wizyty zauważymy u psa objawy choroby zakaźnej, usługa zostanie przerwana, a właściciel wezwany po odbiór pieska, ponosząc pełny koszt wizyty.
- W przypadku wypadku pracownicy salonu mają prawo wezwać weterynarza.
- Groomer nie ponosi odpowiedzialności ani nie opłaca kosztów leczenia psa, który np.: dostał alergii po kosmetykach, podrapał skórę po obciętych pazurach.
- Salon przestrzega zasad BHP. Wszystkie narzędzia oraz powierzchnie użytkowe są regularnie dezynfekowane.
§ 5 (Konsekwencje naruszeń)
- Nagminne odwoływanie wizyt: W przypadku powtarzających się sytuacji, w których klient odwołuje wizytę z naruszeniem zasad określonych w § 1 pkt 3, salon zastrzega sobie prawo do:
- Wymagania przedpłaty w wysokości 100% wartości usługi przy kolejnych rezerwacjach.
- Odmowy przyjęcia kolejnych rezerwacji od danego klienta.
- Niewłaściwa higieniczna kondycja psa uniemożliwiającym bezpieczne i efektywne przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych z naruszeniem zasad określonych w § 3 pkt 8, salon zastrzega sobie prawo do:
- Odmówić wykonania usługi i obciążyć właściciela opłatą za umówioną wizytę.
- Zalecić konsultację weterynaryjną przed przyjęciem na kolejną wizytę.
- W przypadku stwierdzenia obecności pasożytów, obciążyć właściciela kosztami dezynsekcji, zgodnie z ofertami firm specjalizujących się w dezynfekcji.